درد دل
 
انتظارفرج
چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, :: 14:32 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر


 

دوباره اومدم.

بازم تو کارم گره افتاد وقتی از همه جا درمونده شدم یاده شما افتادم.

نمی دونم چرا  ما آدما اینجوری هستیم تا وقتی که کارامون همونطور که دلمون می خواد پیش میره اصلاً یادی از خدا و اماما نمی کنیم ولی کارمون که گیر شد سریع سراغشونو می گیریم و بعد از اینکه مشکلمون حل شد دوباره فراموششون می کنیم.

آقا جون اول می خوام یه مقدار باهات درد دل کنم بعد بقیه حرفا رو می زنم.....

آقا جونم دلم خیلی گرفته . نمی دونم چرا یه دفعه دلم متوجه شما شد، شاید الان من یه مقدار غریب واقع شدم ، شاید به خاطر اینه که یه مقدار مشکلاتم زیاد شده، شاید به خاطره اینه که از شما می خوام مشکلاتمو حل کنین شاید............

ولی آقا جون الان که یه مقدار فکر می کنم می بینم درسته که من این همه مشکل دارم ولی اینا همشون مشکلات دنیایی و کوچیکی هستن . آقا جونم درسته من الان یه جورایی غریب واقع شدم ولی آقا جونم غریبی من کجا و غریبی شما کجا ........

عزیز زهرا اگه من الان یه مقداری مظلوم واقع شدم مظلومیت من کجا و مظلومیت شما کجا.......

اگه من........

آقا جونم قربونه مظلومیتتون بشم ، قربونه غریبیتون بشم چقدر سخته یه شخصیتی مثل شما تنها بمونه یکی که تمامه تلاشش برای نجات دادن جامعه بشری هستش یار و یاوری نداشته باشه . خیلی بدبختیم ماها اصلاً حالیمون نیست داریم چیکار می کنیم. آخه خدایا این چه حکمتی هستش که امروز امام زمان باید اینقدر غریب باشن! چرا ما انسانها اینطوری شدیم؟ چرا منجی ما به دلیل گناهایی که ما انجام می دیم ظهورشون عقب بیافته ؟ چه زمانی قراره وقت این برسه که ماها آدم بشیم؟ تا کی دروغ ! تا کی سر هم کلاه گذاشتن ! تا کی می خوایم به اسم امام زمان هر منکری رو انجام بدیم؟

آقا جون چرا ماها اینجوری شدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان که دارم این مطالب رو براتون می نویسم و به مشکلاتم فکر میکنم می بینم که اصلاً اینا مشکلی نیستن مشکل من و خیلی های دیگه مثل من اینه که یاده خدارو تو زندگیمون نداریم تا یه اتفاقی برامون می افته میایم دست به دامن خدا و ائمه اطهار می شیم . انجام دادن این کار درسته چون خود خدا گفته در مصائب و سختی ها به از خدا کمک بخواهیم و لی رفقا خداییش بی انصافیه برا یه بارم که شده به خاطره خوده خدا یادش کنیم . بی معرفتی هستش که برا یه بارم شده به خاطره خود امام زمان به یادش نیفتیم..........

رفقا شرمنده من بعضی وقتا یه مقدار تند میرم ولی آخه تاکی باید رفتارایه غلطمونو تکرار کنیم . چرا ما میگیم که امام زمان بیاد همه چی درست می شه ولی به خدا اگر ما خودمونو درست نکنیم اومدن یا نیومدن امام زمان هیچ تاثیری نخواهد داشت. شاید خیلی ها از این حرفه من ناراحت بشن ولی تاریخ اینو ثابت کرده. نمونشم زندگی امامانه قبلیمون همیشه اکثریت مردم بر علیه اونا بودن .آخه تاکی می خواهیم صبر کنیم.اگر دروغ بده پس همین الان دروغ نگیم . اگه وجدانه کاری خوبه پس زمان ظهوره آقا و الان نداره همیشه خوبه.و خیلی کارای دیگه.......

اگر موافقه حرفای قبلیم هستین بقیشو بخونین !!!!!

رفقا من یه روشی پیشنهاد میکنم برای اینکه ما بتونیم بگیم به یاده امام زمانمون هستیم و دوسشون داریم. یه اصلی هست که میگه هر کسی هر چیزی رو دوست داشته باشه به صورت ناخداگاه به سمت همون چیز حرکت می کنه منظورم همون قانونه جاذبه هستش.ماهم اگر امامه زمانمون رو دوست داریم دلمون می خواد خودمونو شبیه ایشون بکنیم (منظورم غیافه نیستا ) .

پیشنهاد من اینه که هر کاری که می خواهیم انجام بدیم قبل از انجام دادنش با امام زمانمون مشورت کنیم.چه جوری ؟ کاری نداره !

 هر عملی که می خواهیم انجام بدیم کلاه خودمونو قاضی کنیم ببینیم آیا  امام زمان از انجام دادنه این کاری راضی هستند یا خیر؟ یا اینکه خودمون رو جای امام زمان قرار بدیم ببینیم اگر امام زمان در فلان موقعیت قرار می گرفتند چه کاری رو انجام می دادند ماهم همون کارو انجام بدیم.

مطلب یه مقداری زیادی طولانی شد ببخشید ولی خواهشی که از همه دوستان دارم اینه که حتماً این روشو امتحان کنن. البته من کسی نیستم که بخوام به شما راهکار ارائه بدم این در واقع یه پیشنهاد هستش اگر کسی راهکاره دیگه ای دارند خوشحال می شم راهنمایی کنند.

خدایا شکرت به خاطره همه چیز ، خدایا شکرت به خاطره مشکلاتی که به من دادی چون اگه این مشکلات نبودن من هیچ وقت به یاده شما و امام زمان نمی افتادم. خدایا خودت گفتی هر چیزی از من بخواهید من بهتون می دم .خدایا مارو در مسیری قرار بده که خودت دوست داری . خدایا یه نفر داره دعا می کنه که جز گناه هیچ چیزی نداره ولی خدایا شما رو قبول داره دوستون داره وقتی که کمکش می کنین می فهمه که شما کمکش کردین .خدایا این گنه کار ازت یه خواهش داره اونم اینه که فرج مولامون رو برسون خدایا اصلاً مهم نیست که من باشم یا نباشم خدایا فرجش رو برسون . خدایا من دلم می خواد مولام رو کمک کنم خدایا ولی لیاقتشو ندارم خدایا تو این لیلقت رو در من به وجود بیار . خدایا این گنه کاره یه آرزو داره اونم اینه که تگه لایق بود جونشو در راهه مولاش بده خدایا کمکش کن.الهی آمین

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتظارفرج و آدرس entezarefaraj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان