الهی ، دستم بگیر
 
انتظارفرج
پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : احمدسلیمانی فر

گفتم : خسته ام . 

گفتی : از رحمت خدا ناامید نشوید . (زمر ۵۳)

گفتم : هیچکس نمی داند در دلم چه میگذرد .

گفتی : خدا حایل است میان انسان و قلبش.(انفال ۲۴)

گفتم : جز تو کسی را ندارم .

گفتی : ما از رگ گردن به تو نزدیکتریم .(ق ۱۶)

گفتم : ولی انگار فراموشم کرده ای .

گفتی : بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را .(بقره ۱۵۲)

گفتم : تا کی باید صبر کرد ؟؟؟

گفتی : تو چه می دانی شاید موعدش نزدیک باشه (احزاب ۶۳)

گفتم : تو بزرگی و نزدیکیت برای من کوچک خیلی دوره تا اون موقع چکار کنم ؟؟؟

گفتی : کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه . (یونس ۱۰۹)

گفتم : خیلی خونسردی .تو خدایی و صبور ! من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچیک ... یه اشاره کنی تمومه !

گفتی : شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه . (بقره ۲۱۶)

گفتم : انا عبدک الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد ؟؟؟

گفتی : ان الله باالناس بالرئوف الرحیم . خدا نسبت به همه ی مردم - نسبت به همه - مهربونه .

(بقره ۱۴۳)

گفتم : دلم گرفته .

گفتی : مردم به چی دلخوش کردن ؟! باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن . (یونس ۵۸)

گفتم : اصلا بی خیال توکلت علی الله .

گفتی : خدا اونایی رو که توکل می کنن دوست داره (آل عمران ۱۵۹)

گفتم : خیلی چاکریم .

ولی اینبار انگار گفتی حواست رو خوب جمع کن یادت باشه که بعضی از مردم خدا رو فقط به

زبون عبادت می کنن . اگر خیری بهشون برسه ، امن و آرامش پیدا می کنن و اگه بلایی

سرشون بیاد تا امتحان شن ، رو گردون می شن .خودشون تو دنیا و آخرت ضرر می کنن .

(حج ۱۱)

گفتم : چقدر احساس تنهایی می کنم .

گفتی : من که نزدیکم (بقره ۱۸۶)

گفتم : تو همیشه نزدیکی ، من دورم . کاش می شد بهت نزدیک شم .

گفتی : هر صبح و عصر پروردگارت را پیش خودت با خوف و تضرع و با صدای آهسته یاد کن .

(اعراف ۲۰۵)

گفتم : این هم توفیق می خواهد .

گفتی : دوست ندارید خدا ببخشدتون . (نور ۲۲)

گفتم : معلومه که دوست دارم منو ببخشی .

گفتی : پس از خدا بخواهید ببخشدتون و بعد توبه کنید .(هود ۹۰)

گفتم : با این همه گناه ، آخه چکار میتونم بکنم ؟؟؟

گفتی : مگه نمی دونید خداست که توبه رو از بنده هاش قبول می کنه .(توبه ۱۰۴)

گفتم : دیگه روی توبه ندارم .

گفتی : (ولی) خدا عزیزه و دانا ، او آمرزنده ی گناه هست و پذیرنده ی توبه .(غافر ۲-۳)

گفتم : با این همه گناه ، برای کدوم گناهم توبه کنم ؟؟؟

گفتی : خدا همه ی گناه ها رو می بخشه (زمر ۵۳)

گفتم : یعنی بازم بیام منو می بخشی ؟؟؟

گفتی : بجز خدا کیه که گناهان رو ببخشه ؟ (آل عمران ۱۳۵)

گفتم : نمی دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم . آتیشم می زنه ، ذوبم می کنه ، عاشق میشم ... توبه می کنم خدااااااااااا.

گفتی : خدا توبه کنندگان رو دوست داره .

نخواسته گفتم : الهی و ربی من لی غیرک .

گفتی : خدا برای بنده اش کافی نیست ؟؟؟ (زمر ۳۶)

گفتم : در برابر این همه مهربونیت چکار می تونم بکنم خداااااااااا ؟؟؟؟

گفتی : ای مومنین ، خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید . او کسی هست که

خودش و فرشته هاش بر شما درود و رحمت می فرستن تا شما رو از تاریکی ها به روشنایی

بیرون بیارن . خدا نسبت به مومنین مهربونه . (احزاب ۴۱-۴۲-۴۳)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز بعضی از دوستان سوال کردند که آیا من طلبه یا مداح هستم که من لازم دونستم خودموبرا دوستان معرفی کنم. اینجانب احمدسلیمانی فر ازسال 1378 مداحی اهل البیت راشروع کرده ودرکسوت نوکری اهل البیت (ع) درحال خدمت میباشم دوستانی که قصدبرقراری ارتباط بابنده رودارندمیتوانندبااین سامانه بامن درارتباط باشندوبرای من پیامک بزنندتادراسرع وقت جوابشان رابدهم شماره سامانه پیامک این حقیر 10000202203330
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتظارفرج و آدرس entezarefaraj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان